Bilindiği üzere dil öğrenmeye karşı öğrencilerin tutumu oldukça olumsuz. Fakat günümüzde bir yabancı dil bilmek yetmiyor artık en az iki yabancı dil isteniyor. Yani İngilizce bilmek bir ayrımcılık değil artık zorunluluk. Bu sebepten biz de derslerimize daha fazla önem verilmesi gerektiği kanaatindeyiz. Bu olumsuz tutumu yıkmak için de öğrencilerin bütün dikkatini derse karşı toplamalıyız. Bunu yapmanın en güzel yolu da öğrenilen konunun oyunlarla eğlenceli bir şekilde pekiştirilmesidir.
Ortada bir rekabet olduğu zaman öğrencilerin katılımı oldukça fazla oluyor ve her öğrenciye ulaşma imkanı sağlıyor bize. Bu yüzden bu proje özellikle sınıftaki bütün öğrencileri konuya dahil etmeye çalışıyor ve her öğrencinin en azından bildiği konuyu pekiştirmesi veya yanlış bildiğini düzeltmesine imkan sağlıyor. Ünite sonlarında hem eğleniyoruz hem de konu tekrarı yapıyoruz.
PROBLEM
Öğrencilerin İngilizce dersine yaklaşımlarının olumsuz olması.
ÇÖZÜM
İngilizce dersine olan ilginin artması için derslerde daha eğlenceli etkinlikler yapılmalıdır.
PROJE GÖREVLİLERİ
Projemizi hazırlayan Feyza AYTAÇ ÖZDEN'e (İngilizce Öğretmeni), Alperen BÜYÜKÜNLÜ'ye (6/D Sınıfı Öğrencisi), Seman Nur GÜÇLÜ'ye (6/D Sınıfı Öğrencisi) teşekkür ederiz.
Projenin tüm detayları için aşağıdaki linki tıklayınız.